Lindungi diri anda untuk semua keadaan dengan tangan anda sendiri

Azimat, azimat atau azimat yang boleh melindungi daripada tenaga negatif orang lain mesti ada dalam kehidupan setiap orang. Sudah tentu, anda boleh membelinya di kedai khusus atau menerimanya sebagai hadiah melalui warisan, tetapi azimat dan azimat buatan tangan akan menjadi yang paling kuat.

Nasib baik tali bulu

Bagaimana untuk membuat pesona di rumah dengan tangan anda sendiri

Sekiranya anda perlu belajar membuat mantra di rumah, ingatlah bahawa anda tidak boleh tergesa-gesa.

Adalah perlu untuk berunding dengan orang yang berpengalaman sebelum membuat jimat dengan tangan anda sendiri, untuk mengetahui semua selok-belok kes itu dan hanya kemudian mula bekerja.

Anda boleh membuat azimat yang boleh dipercayai dengan tangan anda sendiri dari banyak bahan:

  • Azimat kertas untuk perlindungan adalah yang paling mudah dibuat dan sentiasa boleh digantikan dengan yang baru jika perlu.
  • Benang gentian semula jadi adalah bahan yang sesuai untuk azimat dan jimat seperti itu hampir ringan, ia mudah untuk dibawa bersama anda dalam perjalanan atau perjalanan perniagaan.
  • Talismans goni lebih tahan lama dan boleh dipercayai, dan jika perlu, ia boleh dibasuh.
  • Selalunya, kayu atau kulit pokok digunakan untuk membuat azimat dan azimat dengan tangan anda sendiri. Azimat Slavia telah lama dibuat daripada kulit kayu birch.
  • Tidak semua orang boleh memproses batu separa berharga, dan di samping itu mereka mesti dipilih dengan teliti supaya mereka berfungsi sebagai penolong dan tidak membahayakan.
  • Kadang-kadang kulit atau bulu semulajadi digunakan untuk membuat azimat, tetapi bahan-bahan ini membawa tenaga haiwan mati, jadi tidak dalam semua kes mereka dapat melindungi pemiliknya.
Loket azimat DIY diperbuat daripada kayu

Seseorang tidak sepatutnya berfikir bahawa hanya azimat yang diperbuat daripada logam berharga dan dihiasi dengan batu mahal boleh berkesan. Azimat buatan tangan dari bahan murah akan melindungi dan melindungi pemiliknya jika dibuat dengan jiwa dan iman.

Azimat rumah hanya perlu dibuat sendiri, maka kekuatannya akan menjadi maksimum, dan tiada kerosakan yang mengerikan.

Apabila membuat azimat, azimat dan azimat dengan tangan anda sendiri, anda harus memberi keutamaan secara eksklusif kepada bahan semula jadi, seperti batu atau kayu. Pada masa yang sama, fikirkan yang baik dan buang fikiran buruk dari kepala anda.

Walau apa pun, bahan tiruan tidak boleh digunakan: benang, kain dan bulu hanya semula jadi.

Kerumitan pembuatan dan azimat yang paling popular

Domovye buat sendiri untuk nasib baik

Sekiranya anda ingin membuat mantra dengan tangan anda sendiri, anda perlu ingat bahawa dalam sihir praktikal tidak ada perkara kecil, dan agar azimat berfungsi, anda perlu mengambil kira banyak nuansa:

  • Kami tidak boleh lupa apabila anda mula bekerja. Sesetengah azimat memerlukan subuh, dan ada yang hanya dibuat pada tengah malam pada bulan purnama.
  • Kadang-kadang anda tidak boleh menggunakan objek tajam dan memotong, dan dalam kes lain anda hanya memerlukan gunting khas (contohnya, dengan pemegang kayu). Jadi sebelum anda turun ke perniagaan, anda perlu mengumpul maklumat.
  • Anda tidak boleh mengabaikan warna benang atau fabrik, kerana setiap warna membawa maklumat tertentu.
  • Pastikan anda mengetahui cara mengaktifkan azimat agar ia berfungsi.
  • Anda mesti bekerja dengan ketat dalam kesendirian, kerana kerja sedemikian memerlukan tumpuan penuh, dan anda tidak boleh terganggu oleh perbualan. Selain itu, anda perlu mematikan telefon dan mengeluarkan haiwan peliharaan dari bilik.
  • Ahli esoterik yang berpengalaman percaya bahawa perkara-perkara suci seperti itu tidak boleh dibuat mengikut pesanan, mereka mesti disediakan dengan hati yang murni dan keinginan untuk kebahagiaan dan kebaikan.
  • Warna terbaik untuk jenis azimat ini ialah merah, ia mempunyai tenaga terkuat dan keupayaan untuk melindungi pemiliknya daripada tenaga gelap.

Azimat yang paling kuat boleh dibuat oleh saudara darah yang terikat bukan sahaja oleh pertalian darah, tetapi juga oleh perasaan yang kuat.

sihir untuk kanak-kanak

Kanak-kanak remaja tidak mempunyai medan pelindung, jadi mereka terdedah kepada pengaruh tenaga negatif orang lain, sangat mudah untuk menyihir mereka. Ibu bapa yang berpengetahuan cuba dengan segala cara untuk melindungi anak mereka, dan oleh itu persoalan bagaimana membuat azimat pelindung sendiri sangat relevan untuk mereka.

Apabila bayi berada di tempat awam, mereka sering menjadi lesu atau meragam, merengek dan sentiasa nakal. Ini semua adalah tanda-tanda mata jahat yang terhasil. Selain itu, mata jahat itu tidak semestinya ditujukan. Kadangkala pujian, pujian berlebihan yang ditujukan kepada kanak-kanak boleh menyebabkan medan tenaga terbakar.

Ia telah lama menjadi adat: supaya mata jahat tidak merosakkan bayi, ia mesti disembunyikan dari mata orang lain, ditutup dengan selimut ringan atau meletakkan anak patung ajaib di atas katil.

Jimat Loceng Bertuah

Berfikir tentang cara membuat jimat, ramai ibu muda lupa bahawa azimat yang paling kuat untuk bayi adalah salib pembaptisan dada. Simbol suci melindungi daripada negatif dan mempunyai kesan paling positif pada medan tenaga yang tidak terbentuk. Adalah lebih baik jika salib itu diperbuat daripada perak, kerana sejak zaman purba logam ini telah dianggap sebagai perlindungan terbaik terhadap kuasa gelap.

Selalunya digunakan sebagai azimat, benang merah yang diikat di pergelangan tangan. Terdapat hanya satu syarat - benang mesti diperbuat daripada bulu tulen.

Untuk kanak-kanak yang lebih tua, anda boleh membuat azimat anak patung dengan tangan anda sendiri. Mainan ini perlu sentiasa dibawa bersama anda, terutamanya apabila kanak-kanak pergi ke tempat awam.

Tetapi untuk memulakan anda harus tahu bahawa anda perlu membuat azimat dengan memerhatikan syarat berikut:

  • Untuk membuat azimat, anda perlu menggunakan potongan kain dari pakaian ibu bapa anda.
  • Semasa bekerja, jangan gunakan objek tajam dan memotong, kain mesti koyak dengan tangan.
  • Anda tidak boleh meletakkan anak patung itu di atas meja makan semasa bekerja.
  • Anda tidak boleh melukis atau menyulam ciri muka pada mainan, lebih baik mengikat salib di kepala anda dari reben merah.
matahari azimat buatan sendiri sebagai azimat bertuah

Pesona paling mudah untuk bayi boleh menjadi matahari mainan. Bagaimana anda membuat azimat sedemikian? Ia boleh diperbuat daripada kain, kayu atau kadbod, dilekatkan padanya dengan sinar kuning reben atau sutera terang, atau kertas berwarna. Anda mesti menggantung mainan ini berhampiran katil bayi.

Wanita Slavia zaman purba menggunakan sulaman dari benang merah dan kuning sebagai jimat. Perhiasan sedemikian melindungi kedua-dua anak dan suami, dan tuala bersulam indah di sudut depan rumah menyelamatkan rumah dan keluarga daripada iri hati dan kemarahan orang lain.

Jika sulaman atau jahitan sukar, anda boleh membuat azimat dari herba khas yang sifatnya dikurniakan dengan fungsi perlindungan khas. Rowan adalah salah satu tumbuhan ini, bukan tanpa alasan bahawa nenek moyang kita menanam pokok ini di beranda untuk melindungi rumah dan semua orang yang tinggal di dalamnya daripada kuasa gelap dan mata iri hati.

Acorn, beri hawthorn dan daun bay adalah sama kuat. Ia perlu menjahit beberapa beg guni kecil dan meletakkan beberapa buah beri rowan kering dan jumlah daun bay yang sama di sana. Letakkan guni ini di setiap bilik rumah.

Jimat yang kuat untuk rumah itu ialah ladam. Ia boleh dipotong daripada kayu atau kadbod dan kemudian diikat dan disulam dengan corak yang cantik.

kasut kuda rajutan sebagai azimat bertuah

Anda boleh membuat loket dalam bentuk penyapu dan berus, atau dari cawangan nipis penyapu. Penyapu kecil sedemikian boleh dihiasi dengan perhiasan atau unsur-unsur terang dan digantung di lorong supaya ia serta-merta menyapu semua negatif dan menghalang orang yang tidak baik daripada mencurahkan tenaga gelapnya.

Bagaimana untuk mengecas azimat

Agar pembantu ajaib memulakan kerja mereka, mereka mesti didakwa dengan kuasa empat unsur semula jadi. Langkah pertama dalam mengaktifkan azimat adalah untuk membersihkannya daripada tenaga pelaku atau sesiapa sahaja yang secara tidak sengaja mungkin bersentuhan dengan bahan tersebut.

Setelah membuat azimat dengan tangan anda sendiri, anda perlu meminta bantuan daripada semua unsur yang wujud di alam semula jadi:

  1. Pertama, azimat mesti ditanam di dalam tanah, tanah hutan paling sesuai. Biarkan objek di dalam tanah selama tiga hari, tandai tempat ini dengan batu atau cara lain. Jika ini tidak mungkin, anda boleh menggunakan tanah dari pasu bunga, tetapi selepas membersihkan tanah ini mesti dibuang keluar rumah.
  2. Selepas anda mengeluarkan jimat dari tanah, anda perlu membilasnya dengan teliti di bawah air yang mengalir. Pada masa yang sama, patut dibayangkan bahawa segala yang buruk dibawa dari objek dengan air bersih.
  3. Kemudian datang api. Anda boleh menggunakan lilin lilin. Di atas api lilin anda perlu memakai azimat tiga kali dari kiri ke kanan.
  4. Giliran Terakhir. Untuk melakukan ini, anda boleh meletakkan azimat di ambang tingkap berhampiran tingkap terbuka. Sekiranya ada peluang untuk pergi ke alam semula jadi, maka anda harus menggunakan kuasa angin.

Seseorang mesti mampu dan tahu bukan sahaja untuk menyediakan azimat, tetapi juga untuk mengecasnya, supaya ia menjadi penolong yang sebenar.

penyapu kecil untuk nasib baik

Pada peringkat kedua, azimat dikenakan bayaran untuk kerja. Ritual ini dilakukan pada waktu petang ketika bulan bersinar. Anda tidak boleh melakukan ritual ini dalam keadaan gugup dan mudah marah. Anda perlu menyalakan lilin, menghidupkan muzik yang tenang dan pegang jimat dengan kuat di tangan kanan anda dan tekan ke hati anda.

Sekarang anda harus berpaling kepada dia dalam fikiran anda dan menyatakan semua keinginan, harapan, permintaan dan impian anda. Anda mesti mengakhiri rayuan ini dengan ucapan terima kasih untuk kerja masa depan.

Pengaktifan azimat adalah sine qua non untuk perkhidmatan yang berkesan. Dialah yang membolehkan anda membangkitkan kekuatan dalaman. Di samping itu, anda boleh memasak azimat seperti azimat atau azimat sendiri menggunakan kekuatan alam semula jadi.